Bu eylemler arasında, Lion Air crash'a yanıt tütsü olarak aylardır eserlerde bulunan bir yazılım güncellemesi var. Güncellemenin “yakında " olduğunu söyledi.”
Bay Muilenburg, dünyanın dört bir yanındaki düzenleyiciler Boeing jetleri ve şirketin hisse senedini yüzde 12 oranında düşürdüğü için, en son kazadan bu yana belirgin bir şekilde sessiz olmuştu.
Editörlerin Seçtikleri
Amy Schumer ne düşündüğünüzü umursamıyor (bu kadar)
Andy Cohen, ‘Momsplainers’ tarafından ‘Baba Shamed’olmaktan Bıktı
Ebeveynler yetişkinlik çocuklarını nasıl Soyuyorlar
Başkan Trump'ı geçen haftanın Salı günü 737 Max jetlerinin uçmasını sağlamak için Cumhurbaşkanına basın ve bir gün sonra topraklamalarını teşvik etmek için iki kez aramak için zaman ayırdı.
Ama Pazartesi gecesi, Bay Muilenburg ilk kez halkı rahatlatmaya çalıştı. "Güvenlik, Boeing'de kim olduğumuzun özünde ve uçaklarımızda güvenli ve güvenilir seyahatin sağlanması kalıcı bir değer ve herkese mutlak bağlılığımız" dedi. “Bu, güvenlik açıklarına odaklanır ve tüm küresel havacılık endüstrimizi ve topluluklarımızı birbirine bağlar.”
Endonezya'daki kazadan sonra, Boeing, mum 737 Max'in gelişimi ve özellikle MCAS olarak bilinen bir uçuş kontrol sistemi ile ilgili zor sorularla karşı karşıya kaldı ve bu da vaat edilen yazılım yükseltmesini alacak. Şirketin eğitim prosedürleri hakkında diğer sorular gündeme getiriliyor . Uçak tanıtıldığında, Boeing, daha önceki bir model kullanan pilotların ek simülatör eğitimine ihtiyaç duymadığına ve düzenleyicilerin kabul ettiğine inanıyordu.
Bay Muilenburg, dünyanın dört bir yanındaki düzenleyiciler Boeing jetleri ve şirketin hisse senedini yüzde 12 oranında düşürdüğü için, en son kazadan bu yana belirgin bir şekilde sessiz olmuştu.
Editörlerin Seçtikleri
Amy Schumer ne düşündüğünüzü umursamıyor (bu kadar)
Andy Cohen, ‘Momsplainers’ tarafından ‘Baba Shamed’olmaktan Bıktı
Ebeveynler yetişkinlik çocuklarını nasıl Soyuyorlar
Başkan Trump'ı geçen haftanın Salı günü 737 Max jetlerinin uçmasını sağlamak için Cumhurbaşkanına basın ve bir gün sonra topraklamalarını teşvik etmek için iki kez aramak için zaman ayırdı.
Ama Pazartesi gecesi, Bay Muilenburg ilk kez halkı rahatlatmaya çalıştı. "Güvenlik, Boeing'de kim olduğumuzun özünde ve uçaklarımızda güvenli ve güvenilir seyahatin sağlanması kalıcı bir değer ve herkese mutlak bağlılığımız" dedi. “Bu, güvenlik açıklarına odaklanır ve tüm küresel havacılık endüstrimizi ve topluluklarımızı birbirine bağlar.”
Endonezya'daki kazadan sonra, Boeing, mum 737 Max'in gelişimi ve özellikle MCAS olarak bilinen bir uçuş kontrol sistemi ile ilgili zor sorularla karşı karşıya kaldı ve bu da vaat edilen yazılım yükseltmesini alacak. Şirketin eğitim prosedürleri hakkında diğer sorular gündeme getiriliyor . Uçak tanıtıldığında, Boeing, daha önceki bir model kullanan pilotların ek simülatör eğitimine ihtiyaç duymadığına ve düzenleyicilerin kabul ettiğine inanıyordu.